PUT THE GARBAGE IN THE RIGHT PLACE

saya tidak menyalahkan bagi siapapun yang mau bilang ini sampah, karena beginilah adanya. yang terpenting saya buang sampah pada tempatnya :)

g.o.m.b.a.l.l

I wish...

I could protect you from all the pain
To make sure you'll never get hurt again
Keep you dry and warm from the rain
And make your life wonderful with no vain

I wish...

I could keep you safe from danger
To able to kiss your hand in the finger
And protect you against all stranger
That is only...if I could be your angel



by : my brother - ananta rama



diambil dari blog saya sebelumnya
dibuatnya dengan spontanitas di hadapan saya
(ceritanya buat menuhin blog saya sebelumnya - tahun 2009)
sayang banget kalo ga dipublish lagi

MASTERPIECE

Leave a Reply

lidah gatel pgn komen?
bole banget ! ^_^